subject Πληροφορική εκπαιδευτικοί Πληροφορική ΜΕΣΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ Υποβάθμιση της …
writer Eldon
email eldon_scoggins@live.nl
date 24-08-24 10:15
hit 1

본문

ΜΕΣΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ Στο δημόσιο σχολείο, καταγγέλλει η ΕΛΜΕ Μαγνησίας
Αδικαιολόγητη υποβάθμιση του μαθήματος της Πληροφορικής και παράλληλα και των καθηγητών στο δημόσιο σχολείο, καταγγέλλει η ΕΛΜΕ Μαγνησίας.
Σύμφωνα με την ΕΛΜΕ Μαγνησίας, η υποβάθμιση"

Υποβάθμιση της Πληροφορικής ΜΕΣΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

Στο δημόσιο σχολείο, καταγγέλλει η ΕΛΜΕ Μαγνησίας


Αδικαιολόγητη υποβάθμιση του μαθήματος της Πληροφορικής και παράλληλα και των καθηγητών στο δημόσιο σχολείο, καταγγέλλει η ΕΛΜΕ Μαγνησίας.


Σύμφωνα με την ΕΛΜΕ Μαγνησίας, η υποβάθμιση ξεκινά από το Γενικό Λύκειο όπου δεν δικαιολογείται η συνδιδασκαλία δύο εκπαιδευτικών στα μαθήματα πληροφορικής.


«Το αυτονόητο, που είναι η στήριξη από δύο εκπαιδευτικούς απαιτητικών εργαστηριακών ασκήσεων στα εργαστήρια υπολογιστών όταν οι μαθητές υπερβαίνουν τους 16, θεωρήθηκε περιττό. Τα μαθήματα πληροφορικής χαρακτηρίστηκαν θεωρητικά και δυνητικά εργαστηριακά αλλά πάντα με διδασκαλία ενός εκπαιδευτικού», αναφέρει η ΕΛΜΕ και υποστηρίζει ότι είναι οξύμωρο στην α’ τάξη το μάθημα  να ονομάζεται και να πραγματοποιείται ως «Εφαρμογές Πληροφορικής», δηλαδή πρακτική της Πληροφορικής και όχι θεωρία.  «Ας σκεφτούμε απλά, ότι σε ένα τέτοιο μάθημα οι εκπαιδευτικοί πρέπει να δίνουν την προσοχή τους σε κάθε υπολογιστή μαθητή τους οι οποίοι μπορεί και να υπερβαίνουν τους 25 ταυτόχρονα», τονίζει η ΕΛΜΕ


Η υποβάθμιση πέρασε και στα Επαγγελματικά Λύκεια, όπου χαρακτηρίστηκαν όλα τα μαθήματα Κύκλου της Α’ τάξης του Επαγγελματικού Λυκείου θεωρητικά.


«Έτσι, πάλι το μάθημα «Εφαρμογές Πληροφορικής» προέκυψε ως θεωρητικό με εργαστηριακές εκλάμψεις! Η διδασκαλία πραγματοποιείται από έναν εκπαιδευτικό ακόμα και για 25 μαθητές στο Επαγγελματικό Λύκειο και 27 μαθητές στο Γενικό Λύκειο», αναφέρει η ΕΛΜΕ.


Ανισότητες εντοπίζει η ΕΛΜΕ Μαγνησίας και σε ό,τι αφορά τη στήριξη των Ερευνητικών Εργασιών (Projects) από τους Καθηγητές Πληροφορικής στα Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια (τέσσερις ώρες) από τη στιγμή που «ο εκάστοτε Διευθυντής Εκπαίδευσης μπορεί «κατά το δοκούν» να επιτρέπει ή όχι τη στήριξη αυτή των Ερευνητικών Εργασιών ανάλογα με το αν του περισσεύουν ή όχι καθηγητές από τα μαθήματα Α’ ανάθεσης σε κάθε σχολείο». 


Η ΕΛΜΕ Μαγνησίας υπογραμμίζει ότι σε όλα τα σχολεία υπάρχει ανάγκη των μαθητών για αναζήτηση μέσω διαδικτύου, για χρήση λογισμικών και καλύτερη συλλογή, εισαγωγή και επεξεργασία δεδομένων και ζητά εφαρμογή της συνδιδασκαλίας και υποστήριξη των ερευνητικών εργασιών από τους καθηγητές πληροφορικής.


 

Ταχυδρόμος, Πανθεσσαλική Εφημερίδα






ΜΕΣΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΕΣΙΤΙΚΟ Γ
  • 페이스북으로 보내기
  • 트위터로 보내기
  • 구글플러스로 보내기
  • 블로그 보내기
  • 텔레그램 보내기

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

이전글 다음글