subject طراحی سایت شخصی
writer Trena
email trenabalderas@yahoo.ca
date 24-08-09 12:28
hit 4

본문

چرا کمپین سئو ؟
کمپین سئو شامل مجموعه فعالیت‌ها و برنامه‌هایی است که بمنظور بهبود و ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجو انجام می‌گیرد.

چرا سایت شخصی ؟
ساخت وب‌سایت شخصی روشی برای معرفی کسب‌و‌کار و نمونه کارها می‌باشد که به صورت مستقیم امکان دریافت نظرات دیگران را فراهم کرده و در طیف وسیعی ارتباطات گسترده‌ای به ارمغان می‌آورد که در برندسازی یک شخص تاثیر بسیاری دارد.

زمانی که پروسه بهینه‌سازی سایت شروع می‌شود، معمولا سئو را به دو بخش سئو داخلی یا On Page SEO و سئوی خارجی یا Off Page SEO تقسیم می‌کنیم.
1. سئوی داخلی (On Page SEO)

ویژگی سایت آموزشی
سایت‌های آموزشی با توجه به نوع مصرف و کاربردی که دارند و هدفی که برای آن طراحی شده‌اند ویژگی‌های خاص خود را دارند.

وقتی صحبت از لینک دادن به سایت‌های دیگر می‌شود سئوکاران وحشت کرده و دوست ندارند اعتبار سایت خود را با دیگر سایت‌ها تقسیم کنند. اما این نظریه درست نیست. دوست دارم لینک دادن را از این زاویه نگاه کنید :

سئوی داخلی یا On Page Seo یا On-site Seo یعنی مجموعه اقداماتی که digi ding داخل سایت انجام می‌دهیم تا در نتایج جستجو بهتر دیده شویم. از زمانی که تایتل یک صفحه انتخاب می‌شود تا زمانی که پست منتشر می‌شود ما درگیر سئو داخلی هستیم.
ما قبل از هر چیز باید یک سایت قدرتمند داشته باشیم که کاربر را جذب کند. این یعنی روی تکنینک‌های On Page Seo وقت و انرژی بگذاریم تا سایتمان User Friendly باشد. اگر غیر از این باشد به نظر من سئو خارجی یا Off Page Seo مفهومی ندارد.
سایت ما اگر بهترین بک لینک‌ها را هم داشته باشد اما کاربر را راضی نکند، لیاقت رتبه بالا را ندارد. سایتهای digi ding زیادی را می‌شناسم که فقط با تمرکز بر روی Off Page Seo و گرفتن بک لینک به تعداد زیاد، مدت کوتاهی در نتایج گوگل حضور داشتند. اما ماندگاری چندانی نداشتند و به سرعت ناپدید شدند.
سئو خارجی را اعتبار خودتان نزد سایر سایتها در نظر بگیرید. یعنی خارج از کسب و کارتان، چقدر در دنیای اینترنت محبوب هستید و چقدر برند شما قابل اعتماد است. حالا فرض کنید سئو داخلی سایت اعتبار خودتان نزد خودتان است. یعنی بهترین کارها را به خاطر خودتان انجام بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ می‌دهید و کاری با دنیای بیرون ندارید.
از نظر گوگل تمام کاری که باید یک مدیر سایت انجام دهد سئو داخلی یا On Page SEO است. گوگل مفهومی به اسم سئو خارجی را درک نمی‌کند. گوگل یا هر موتور جستجو دیگری خرید بک لینک را قبول ندارد. نه تنها قبول ندارد بلکه به عنوان یک تخلف در نظر می‌گیرد. نظریه گوگل این است که اگر سایت شما ساختار مناسبی داشته باشد و در حوزه کاری خودتان تبدیل به یک منبع (Reference) شوید به صورت طبیعی سایت‌های مختلف به شما لینک می‌دهند. اما در دنیای واقعی این بیشتر شبیه به یک خیال است. بسیار کم پیش می‌آید سایتی در مقاله خود به شما لینک بدهد.
اهمیت سئو داخلی یا On Page SEO بی‌نهایت بالاست. من سایتهایی را می‌شناسم که تمرکز اصلی آن‌ها روی سئو داخلی سایت بوده و dg ding بسیار هم موفق شده‌اند. حالا که On Page Seo و اهمیت آن را درک کردیم، ببینیم گوگل چه معیارهایی برای رتبه‌بندی سایت‌ها دارد و چه پارامترهایی مربوط به سئو داخلی است.
فاکتورهای رتبه‌بندی گوگل :

هدف سایت خبری
گسترش سریع اخبار روز دنیا، آرشیو اخبار برای اطلاع‌رسانی به افراد، چگونگی نمایش اخبار و نحوه digi ding آرشیو اخبار اصلی‌ترین هدف سایت خبری بشمار می‌آید.
  • 페이스북으로 보내기
  • 트위터로 보내기
  • 구글플러스로 보내기
  • 블로그 보내기
  • 텔레그램 보내기

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

이전글 다음글