subject {τρόφιμα} τρόφιμα {τρόφιμα} ΜΕΣΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ - Τεχνολογία - Για να ξέρ…
writer Latia Earnhardt
email latia_earnhardt@yahoo.com
date 24-07-27 09:50
hit 5

본문

ΜΕΣΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, διαμερισματα γουδι βολος άμεση ενημέρωση για όλες τις εξελίξεις, Διασκέδαση – Ψυχαγωγία και Αθλητισμός

- Τεχνολογία - Για να ξέρεις πότε το φαγητό σου... έληξε ΜΕΣΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ Είναι ενοχλητικό και ταυτόχρονα χάσιμο χρημάτων να ξεχνάς να καταναλώσεις τα τρόφιμα που διατηρείς στο ψυγείο σου πριν την ημερομηνία λήξης τους.



Ακριβώς το πρόβλημα αυτό έρχεται ένα νέο concept που ακούει στο όνομα QR Fridge Magnet και αναλαμβάνει να σε ενημερώνει για το ποια τρόφιμα είναι φρέσκα και ποια πλησιάζουν προς την ημερομηνία λήξης τους.



Πρόκειται για ένα διαδραστικό μαγνητάκι που σκανάρει τις ημερομηνίες λήξης των τροφίμων σου και σε πληροφορεί για το πόσο φρέσκα είναι με μια φω ΤΕΙνή ένδειξη στην πόρτα του ψυγείου σου (πράσινη αν είναι φρέσκα, πορτοκαλί όταν είναι κοντά στην ημερομηνία λήξης και κόκκινη όταν έχουν λήξει και πρέπει να πεταχτούν).



Η σχεδιαστική ιδεά ανήκει στους Hu Yaxing, Chen Zhipeng, Liao Haibo και Tang Yigang και βραβεύτηκε με το 2013 Red Dot Design Award.



ΠΗΓΗ: techgear.gr



ΜΕΣΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΕΣΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ JUMBO: Ποιο είναι το πραγματικό πρόσωπο του «σωτήρα» των γονιών;



Μέσα σε αυτό το κλίμα αβεβαιότητας, γονείς και μαθητές δέχονται εδώ και καιρό τον καταιγισμό διαφημιστικών μηνυμάτων σε τηλεοράσεις και ραδιόφωνα της γνωστής εταιρείας «JUMBO», ενοικιασεισ καταστηματων κεντρο βολος που υπόσχεται να «ελαφρύνει» τα βάρη των γονιών από τα έξοδα της λεγόμενης «σχολικής λίστας».


Το διάσημο πλέον διαφημιστικό μήνυμα δείχνει τον ήρωα Jumbo να «εκτελεί» τις υψηλές τιμές των απαραίτητων για τους μαθητές προϊόντων και να «απελευθερώνει» τους «αλυσοδεμένους» γονείς.


Πρόκειται για μία ακόμη προσπάθεια στο γνωστό ύφος των «JUMBO», να δημιουργήσει με επικάλυψη το χιούμορ μια εικόνα συμπάθειας προς γονείς και παιδιά για την εταιρεία, η οποία «αντιστέκεται» στις αυξήσεις των τιμών.


Το πραγματικό πρόσωπο της εταιρείας, όμως, γνωρίζουν πρώτα και κύρια οι άνθρωποι που εργάζονται εκεί. Είναι πολλές οι φορές που εργαζόμενοι έχουν καταγγείλει σκληρές, εντατικοποιημένες συνθήκες εργασίας, εκδικητικές απολύσεις, κλίμα αυταρχικό και ωράρια που παραβιάζουν προκλητικά τα νόμιμα επιτρεπόμενα στα καταστήματα «JUMBO».


Το στοιχείο-κερασάκι στην τούρτα δημοσιοποιήθηκε στις αρχές του μήνα και αν αληθεύει, φανερώνει τις ψυχρής λογικής απαιτήσεις της εταιρείας, ενοικιασεισ αποθηκευτικων χωρων βολος η οποία ζητεί νέους εργαζομένους 4ωρης απασχόλησης με αμοιβή πείνας, ύψους 180 ευρώ το μήνα!


Αν η ενημέρωση αυτή αποδειχθεί αληθής, καθίσταται φανερό πως επιχειρήσεις παντοδύναμες και εύρωστες οικονομικά, όπως τα «JUMBO», ποντάρουν στην τεράστια ανεργία, για να βρουν φθηνούς εργαζομένους, ώστε να αυξήσουν ακόμα περισσότερα τα κέρδη τους, τα οποία έφτασαν τα 96,96 εκατ. ευρώ την τελευταία διετία, σύμφωνα με την ICAP και τους δημοσιευμένους ισολογισμούς.


Η δε «4ωρη εργασία» -κατά τη συνήθη πρακτική της αγοράς- συχνά δεν τηρείται και οι εργαζόμενοι -σύμφωνα με καταγγελίες τους- υποχρεώνονται να δουλεύουν για περισσότερες ώρες, για τις οποίες δεν αμείβονται.


Όσο για τις χαμηλές τιμές, η εταιρεία εισάγει την τεράστια πλειοψηφία των προϊόντων της από την Κίνα, όπου το κόστος παρ αγωγής είναι εξαιρετικά χαμηλό, ενοικιασεισ σπιτια βολος όμως, αμφισβητείται συχνά η ποιότητα των προϊόντων που κατασκευάζονται εκεί. Πρόσφατα, άλλωστε, ο ΕΦΕΤ επέβαλε πρόστιμο ύψους 20.000 ευρώ στην «JUMBO» για διακίνηση μη ασφαλών υλικών και αντικειμένων που προορίζονταν να έρθουν σε επαφή με τρόφιμα, ενώ λίγο νωρίτερα είχε διατάξει την ανάκληση γλειφιτζουριού από τα καταστήματα της εταιρείας, ενοικιαζομενα διαμερισματα βολος κεντρο επειδή περιείχε χρωστικές που δεν αναγράφονταν στην ετικέτα. Οι ουσίες αυτές θα μπορούσαν να έχουν επιβλαβείς συνέπειες στη δραστηριότητα και προσοχή των παιδιών, είχε επισημάνει στη σχετική ανακοίνωση ο ΕΦΕΤ.


Βαριές σκιές τελικά πλανώνται πάνω από τον «ξέγνοιαστο» κόσμο των «JUMBO». Φαίνεται τελικά, αν αποδειχθούν, πως στο «παιχνίδι» του κέρδους δε χωρούν «παιδικοί» συναισθηματισμοί για τους υπαλλήλους.


Διαβάστε επίσης:


Μεγάλο πρόστιμο στα JUMBO και σε 4 ακόμα εταιρείες


Προσοχή: Ανάκληση γλειφιτζουριού από τα JUMBO






Στα αγροτικά προϊόντα τα σκήπτρα των εξαγωγών
Τσαυτάρης: Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στην ποιότητα




Το πλέγμα στοχευμένων και συντονισμένων δράσεων που προωθεί και τα προγράμματα ενίσχυσης της εξωστρέφειας που χρηματοδοτεί το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, ενοικιαζομενα διαμερισματα βολος αμπελοκηποι σε συνέργεια και με άλλα υπουργεία, κρατούν τα αγροτικά προϊόντα στην κορυφή της πυραμίδας των εξαγωγών των ελληνικών προϊόντων, όπως καταδεικνύουν και τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και του Πανελλήνιου Συνδέσμου Εξαγωγών.



Tα ποιοτικά ελληνικά τρόφιμα εξακολουθούν να παρουσιάζουν διαρκώς αυξανόμενη εξαγωγική τάση και μαζί με τα προϊόντα βάμβακος και καπνού προσδίδουν προστιθέμενη αξία στο Ακαθάριστο Εθνικό Προϊόν της χώρας.



Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, για τα προϊόντα του αγροδιατροφικού τομέα, καταγράφεται αύξηση της τάξης του 10,3% για το πρώτο εξάμηνο του έτους.



Πιο συγκεκριμένα η αύξηση αυτή αναλύεται σε: 2.455,5 εκατ. ευρώ από 2.225,5 εκατ. ευρώ, οφείλεται κυρίως στην αύξηση κατά 144,7% του ελληνικού λαδιού (σε 414,7 εκατ. ευρώ από 169,4 εκατ. ευρώ), αλλά και στη μικρότερη αύξηση κατά 2,6%, της σημαντικότερης όμως υποκατηγορίας τροφίμων οι οποίες αντιστοιχούν στο 72% περίπου των εξαγωγών αγροτικών προϊόντων και το 13% των συνολικών ελληνικών εξαγωγών, δυαρι βολος πωληση με την αξία τους να διαμορφώνεται σε 1.757,8 εκατ. ευρώ από 1.713,6 εκατ. ευρώ.



Είναι χαρακτηριστικό ότι τα ποιοτικά αγροτικά προϊόντα για τα οποία το ΥπΑΑΤ προωθεί προγράμματα και δράσεις εξωστρέφειας ανά χώρα -στόχο, αναδεικνύονται σε «πρωταθλητές», αφού επτά αγροδιατροφικά προϊόντα κατατάσσονται στην πρώτη εικοσάδα των κορυφαίων εξαγώγιμων προϊόντων.



Πρόκειται για το παρθένο ελαιόλαδο (3η θέση), την τσιπούρα ιχθυοτροφείου (5ηθέση) τα λαχανικά (7η θέση), τα τυριά (8η θέση) τα πορτοκάλια (12η θέση), τα καπνά (14η θέση) και το βαμβάκι (19η θέση).



Όπως επισημαίνει και ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων (ΠΣΕ) η επαναπροσέγγιση ευρωπαίων εταίρων, σε συνδυασμό με την επέκταση μεριδίων στις χώρες της Αραβικής δημιουργεί ένα νέο μείγμα εξαγωγικού προτύπου για την Ελλάδα, ενοικιασεισ διαμερισματων βολος το οποίο συνθέτουν οι διεθνείς και εγχώριες οικονομικές εξελίξεις, με αποτέλεσμα την επικράτηση νέων αγορών-στόχων έναντι παραδοσιακών, αλλά και με την ενίσχυση της συμμετοχής των αγροτικών προϊόντων στο σύνολο των εξαγωγών τηελληνική οικονομίαοικονομία.



«Στη δύσκολη αυτή συγκυρία τα αγροτικά προϊόντα επιδεικνύουν ανταγωνιστικές αντοχές στις αγορές του εξωτερικού και καταφέρνουν να κρατούν τα «σκήπτρα» των εξαγωγών των ελληνικών προϊόντων, τόσο χάρις στην ποιότητά τους, όσο και χάρις στις επίμονες προσπάθειες που καταβάλλουμε στο ΥπΑΑΤ σε συνεργασία και με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς. Οι στοχευμένες δράσεις μας φέρνουν μετρήσιμα αποτελέσματα και καταβάλλουμε προσπάθειες να ισοσκελίσουμε το δείκτη του εμπορικού μας ισοζυγίου. Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στην ποιότητα των ελληνικών αγροτικών προϊόντων που για άλλη μια φορά αποδεικνύεται ότι αποτελεί «διαβατήριο» για τις αγορές του εξωτερικού. Έχουμε ξαναπεί ότι στην ποιότητά μας πρέπει να πατήσει η ελληνική γεωργία, προκειμένου να ενισχυθεί η ανταγωνιστικότητα και η εξωστρέφεια των προϊόντων μας.



Μόνο έτσι θα αυξήσουμε την προστιθέμενη αξία των προϊόντων της ελληνικής Γεωργίας, συμβάλλοντας στη βελτίωση του οικονομικού κλίματος στη χώρα, αλλά και στην ενίσχυση του αγροτικού εισοδήματος χάρις στις υψηλότερες τιμές των ποιοτικών αγροτικών προϊόντων» επισημαίνει ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Αθανάσιος Τσαυτάρης.















ΜΕΣΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ
source: ενοικιαζομενα διαμερισματα αμπελοκηποι βολος http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=278301&catID=22




ΜΕΣΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ…
  • 페이스북으로 보내기
  • 트위터로 보내기
  • 구글플러스로 보내기
  • 블로그 보내기
  • 텔레그램 보내기

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

이전글 다음글