subject өгіз бен бақа қмж - бала әкесіне қандай сұрақ қойды
writer Lona
email lona.jansen@yahoo.com
date 24-07-13 21:47
hit 5

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
өгіз бен бақа қмж - бала әкесіне қандай сұрақ қойды [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі: Трусбаева Енлик Сакеновна Сабақтың тақырыбы: Ахмет Байтұрсынов «Өгіз бен бақа» Сабақтың мақсаты: Ахмет өмірі мен шығармашылығына шолу жасау, аударма өл. Өгіз бен бақа» мысалының мазмұны тыңдалады. Ол екі топтан екі оқушы шығып, А. Байтұрсынов пен Абай Құнанбаевтың мысалдарын мәтінге жуық баяндайды. Сабақтың тақырыбы: А. Байтұрсынұлы «Өгіз бен бақа», «Егіннің бастары». Сабақтың мақсаты: Ахмет Байтұрсынұлының өмірімен, шығармашылығымен танысады. БатысҚазақстан облысы Теректі ауданы Федров ауылы №1 Федров қазақ орта жалпы білім беретін мектебі Пән: қазақ әдебиеті Сабақ тақырыбы: «Өгіз бен бақа» мысалы Пәнмұғалімі: Құрманғазиева Маржан Махмедқызы. Өгіз бен бақа» мысалын тыңдау. Сұрақ тапсырмалармен жұмыс. 1. Ақын мысал өлеңінде не жайында сөз еткен? 2. Ақын бақа арқылы өмірдегі қандай адамдарды бейнелеген? 3. 5- слайд «Өгіз бен бақа» тақырыбына арналған суреттер көрсету. Оқушылар Суретке қарап өгіз бен бақаға сипаттама беру. 6-слайд Өлеңнің композициялық құрылымы: 1. Өгіз бен бақа» мысалын тыңдау. Сұрақ тапсырмалармен жұмыс. 1. Ақын мысал өлеңінде не жайында сөз еткен? 2. Ақын бақа арқылы өмірдегі қандай адамдарды бейнелеген? 3. 18-May-2015 Сабақтың әдіс-тәсілдері: Түсіндіру, баяндау, сұрақ-жауап. Сабақтың түрі: Аралас сабақ. Сабақтың көрнекілігі: Сандар қатары, кестелер, қима. Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі. Атырау қаласы, Жаңаталап селосы. Ахмет Байтұрсынұлы. «Өгіз бен Бақа». (5-сынып) Сабақтың мақсаты:білімділігі: А.Байтұрсынұлының өмірі мен.
Өгіз бен бақа қмж, бала әкесіне қандай сұрақ қойды
ҚАЗ; РУС; Жаңалықтар; САЙЛАУ 2023; Саясат; Қоғам; Аймақ; Білім; Сұхбат; Шоу-бизнес; Спорт. Бақа мен өгіз (И. А. Крыловтан) Қарасаң, тым-ақ көп. Көре алмас іші тар. Несі артық, бізден деп, Салыспақ жұрт та бар. Су ішкелі бір өгіз. Барып еді бұлаққа. Бақалар қорқып, тарбақтап. Қашып шықты. Өгіз бен Бақа» (5-сынып) Сабақтың мақсаты: білімділігі: А.Байтұрсынұлының өмірі мен шығармашылығын таныстыру.Мысалдың мазмұнын меңгерте отырып, идеясын. БатысҚазақстан облысы Теректі ауданы Федров ауылы №1 Федров қазақ орта жалпы білім беретін мектебі Пән: қазақ әдебиеті Сабақ тақырыбы: «Өгіз бен бақа» мысалы Пәнмұғалімі: Құрманғазиева Маржан Махмедқызы. Өгіз бен бақа» мысалын тыңдау. Сұрақ – тапсырмалармен жұмыс. 1. Ақын мысал өлеңінде не жайында сөз еткен? 2. Ақын бақа арқылы өмірдегі қандай адамдарды бейнелеген? 3. Дүниеде мұнан күншіл кем-ді Бақа, Зорланды қарнын керіп енді Бақа. Шыдамай жұқа қарын керуіне, Жарылып сол арада өлді Бақа. Күнәсі күндегеннің жаман қатты, Күндеме біреуге Алла берген бақты. Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі. Атырау қаласы, Жаңаталап селосы. Ахмет Байтұрсынұлы. «Өгіз бен Бақа». (5-сынып) Сабақтың мақсаты:білімділігі: А.Байтұрсынұлының өмірі мен. Тақырыбы: Ахмет Байтұрсынұлы «Өгіз бен бақа». Сынып: 4 «Ж» Пән мұғалімі: Нуртазаева Б.А. Күні, айы. жылы сағ.

наушники игровые с микрофоном, наушники с микрофоном қандай өсімдік бар, өсімдіктер туралы мәлімет окушылармен танысу тренинг, балалармен танысу ойындары скачать бланк снт, сопроводительная накладная на товары снт скачать тотығу тотықсыздану деген не, тотығу және тотықсыздану процесі дегеніміз не менің сүйікті жазушым абай құнанбаев, менің сүйікті жазушым шығарма все зикры, самый мощный зикр жарыктар хирургия, қысылған шап жарығы




дивиденды каспий банк 2022
погода в петропавловске на неделю
соғыс туралы әндер минусовка скачать
самый точный прогноз погоды в костанае
акт 7

.
==============================================================

~~~~~ прямолинейное и криволинейное движение формула ~~~~~

==============================================================
.
  • 페이스북으로 보내기
  • 트위터로 보내기
  • 구글플러스로 보내기
  • 블로그 보내기
  • 텔레그램 보내기

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

이전글 다음글