subject оқу оқу-әдістемелік әдебиеттерді және электрондық - шжм те оқу әдістем…
writer Monika
email monikacupp@uol.com.br
date 24-07-05 14:19
hit 9

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
оқу оқу-әдістемелік әдебиеттерді және электрондық - шжм те оқу әдістемелік жұмысты ұйымдастыру [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 

 
 
кім маған мына шығармаларды күрделі жоспармен - көркемдегіш құралдар түрлері уикипедия [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 

 
 
жердің құрылысы мен құрамы бойынша сабақ жоспары - жердің қабаттары [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 

 
 
мектептегі тәрбие бағытының тиімді іске асуына ұсыныстар - оқу тәрбие процесінің маңызы [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 

 
 
мектеп кітапханасы шығарма - мектеп кітапханасының пайдалану қағидалары [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 

 
 
381 бұйрық мектепке дейінгі - 381 бұйрық салауатты өмір салты [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
күрделі үстеу мысалдар, мезгіл үстеу на русском сынып жетекшілерге арналған ситуациялық сұрақтар, мұғалімдерге психологиялық ситуациялық сұрақтарӘдеби көркемдегіш құралдардың қолданысын анықтау Оқу мақсаттары 4.2.7.1 шығармадан әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу, эпитет, аллитерация, әсірелеу) табу және оларды қолдану. Көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, метафора, метонимия, қайталау түрлері, риторикалық сұрақ) қолдануына мысалдар Мысал, казақ адебиетінде Зар заман, Сүйінбай мен Қатаған атындағы шығармаларда қолданылатын. Көркемдегіш құралдар. 1. Multiple Choice. Көркемдегіш құрал түрін тап. Қалай біткен мына көл тау басына?! 2. Multiple Choice. Көркемдегіш құрал түрін тап. Қанша. Көркемдік түр (форма) әдеби шығармадағы мазмұн, мағыналық ондағы ой-сезім байлығының сөзбен мүсіндеп жеткізілген қалпы, алуан түрлі суреттеу тәсілдерінің біріккен жүйелілік. Көркемдегіш құралдар – автордың шығарманы әсерлеу, бейнелуіне септігін тигізіп, оның шеберлігін танытатын құралдар. Ондай құралдарға ажарлаудың, құбылтуды. Креативті ойлауы арқылы тілдік қатынасты дамытудың педагогикалық шарттары мен ұстанымдары 51. 2 «ҚАЗАҚ ТІЛІ» ПӘНІН ОҚЫТУ ҮДЕРІСІНДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ. Көркемдегіш құралдар Метофора (ауыстыру) Метафора Эпитет Эпитет Кейіптеу Кейіптеу Аллитерация Аллитерация Әсірелеу (гипербола) Әсірелеу.
  • Жердің әр қабатында орналасқан нысандар туралы өз ойын айтады және басқа қабаттармен байланысын әңгімелейді. Пәндік терминология мен тірек сабақ.
  • Жердің құрылысы мен құрамы бойынша сабақ жоспары, жердің қабаттары
  • Жердің әр қабатында орналасқан нысандар туралы өз ойын айтады және басқа қабаттармен байланысын әңгімелейді. Пәндік терминология мен тірек сабақ жоспары. Жердің әр қабатында орналасқан нысандар туралы өз ойын айтады және басқа қабаттармен байланысын әңгімелейді. Пәндік терминология мен тірек сабақ жоспары. Жердің құрылысы мен құрамы: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 5.2.2.2. жердің құрылысы мен құрамын атап көрсету. Сабақтың мақсаты: найман керей жалайыр тест 1. Жердің құрылымы. Жер сфераларының құрамы мен құрылымы Білім басқармасының шешімі бойынша, Сіз таңдаған өңірде бұл мемлекеттік қызметке өтініштер eGov арқылы беріледі. Сабақтың тақырыбы: Жердің құрылысы мен құрамы Жер қабықтары және олардың құрамы: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: 5.2.2.2 Жердің құрылысы мен құрамын атау.3 Құрметті әріптестер! Жаңа оқу жылы қарсаңында Сіздерге Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы әзірлеген «Оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы» дәстүрлі Әдістемелік нұсқау хатты. Оқу-тәрбие процесіне тәрбиенің жаңа технологияларын енгізу бойынша отандық және шетелдік озық тәжірибені зерделеу және жалпылау. БҒМ «НЗМ» ДБҰ. 2013 жыл. Талап етілмейді. Әдістемелік құрал. 2.
  • Осы Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту бағдарламаларын, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік білімнің білім.

  • назарбаев зияткерлік мектептері дббұ педагогикалық шеберлік орталығы
    мәшһүр жүсіп әлемі республикалық ғылыми
    асыл сөз туралы эссе
    сұлушаш поэмасы композициялық талдау
    шабыт поступление

    .
    ==============================================================

    ~~~~~ эмоционалды интеллект дамуы ~~~~~

    ==============================================================
    .
    • 페이스북으로 보내기
    • 트위터로 보내기
    • 구글플러스로 보내기
    • 블로그 보내기
    • 텔레그램 보내기

    댓글목록

    등록된 댓글이 없습니다.

    이전글 다음글