subject мұғалімнің үш көмекшісі слайд - метатануды анықтайды
writer Millard
email millard_layne@msn.com
date 24-09-23 13:50
hit 0

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
мұғалімнің үш көмекшісі слайд - метатануды анықтайды [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

9 слайд. Метатану таным туралы терминді Джон Флейвелл 1976 жылы енгізген. Флейвелл (1976) метатануды өлшеудің үш құрылымын (өлшемдерін) сипаттай отырып 10 слайд. Флейвелл (1976) метатануды өлшеудің үш құрылымын (өлшемдерін) сипаттай отырып, балалар метатануының мониторингі мен талдауының негізін анықтады: Білім алушы тұлға ретінде өзі туралы білімі; Мақсаттар мен тапсырмаларды білу, түсіну және бағалау; Тапсырманы орындауға қажетті стратегияларды білу және оларды бақылау. Презентация "Жаңа формация мұғалімі" атты Презентация, пәні Басқа. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз. Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз. Шағымды қалдыру. Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді! Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады. Артқа қайту. Материалдар Презентация "Жаңа формация мұғалімі". оқу жылына арналған. қысқа мерзімді сабақ жоспарларын. Осылайша, оқушы да өзінің оқуы үшін жауапты болады. Оқушы мұндай жауапкершілікті көбіне сабақ беру барысында мұғалім қалыптастыратын ортада сезініп, қабылдайды. Педагогикадан тест сұрақтары мен жауаптары. Мұғалімнің үш көмекшісі Оқытудың табыстылығының кепілі (Шульман 2007) Оқытудың сындарлы теориясына негізделген бүгінгі таңдағы талап мұғалімнің алдына ең алдымен оқушының жан дүниесін жақсы түсіне білу жөнінде. 9 слайд. Метатану таным туралы терминді Джон Флейвелл 1976 жылы енгізген. Флейвелл (1976) метатануды өлшеудің үш құрылымын (өлшемдерін) сипаттай отырып 10 слайд. Флейвелл (1976) метатануды өлшеудің үш құрылымын (өлшемдерін) сипаттай отырып, балалар метатануының мониторингі мен талдауының негізін анықтады: Білім алушы тұлға ретінде өзі туралы білімі; Мақсаттар мен тапсырмаларды білу, түсіну және бағалау; Тапсырманы орындауға қажетті стратегияларды білу және оларды бақылау. Метатануды анықтайды А. Ойлау, қатесін танып-білу, ойларды реттеу В. Реттеу, оқу, ойлау С. Білу, жазу, қабылдау Д. Нәтижелеу, сезіну, ойлау Е. Тану, көру, оқу 3. Экспериментке қатысатын мұғалімдер арнайы таңдалып алынған жоқ. Қандай түріндегі кәсіптік қызметті игерумен анықталады: ақпараттандыру, жоспарлау, шешім. Бас бейнесі оқыту мен оқыту туралы, сендай-ақ оқушылардың жеке басы туралы әдістемелік білімнің болуын білдіреді. мамандыққа эмоционалды-позитивті көзқарас, оқытудың құндылығын түсіну және тұрақты түрде сену, осы кәсіптің басқа өкілдері тарапынан қолдау табу. техникалық және практикалық дағдылардың болуын және жұмыс істеу тәсілдерін меңгеруін, процессе бар тәсілдердің диапазоны арқылы идеяларды түсіндіре білуін білдіреді оқытуды іске асыру, түзету және бағалау. 152 Cыныптағы талқылаудағы дәлелдің үш түрін талқылаған кім?*Мерсер. 153 Флейвелл (1976) метатануды өлшеудің неше құрылымын сипаттайды?*3. 154 Дьюидің «Біз қалай ойлаймыз?» деген кітабы қай жылы шықты?*1910. 155 Оқу реформаторы Джон Дьюи мен технологиялық зерттеуші Дональд Шонның бірлескен жұмыстарынан қандай ұғым туындады?
  • Сабақтың үш мақсаты: Білімділік: оқушыларды білім, білік, дағды жүйесімен қаруландыру. Тәрбиелік: оқушылардың ғылыми дүниетанымын, тұлғаның.
  • Метатану таным туралы ұғым 2. Оқудың қалай жүретінін түсіну, жанаозен акимат сайт оқытудың қолайлы 3. "Қалай оқу керектігін үйретудің " қозғауші күші 4. Танымдық қабілет бар да, сол сияқты танымды тану да бар. 5. "Метатануды" индивид қалай ойлайтынын, оқитынын қадағалау, бағалау, бақылау, қабылдау қабілеті ретінде сипаттайды. 6. Бұл үрдісте мұғалім оқушыға: Білім презентация, доклад. Метатануды анықтайды А. Ойлау, қатесін танып-білу, ойларды реттеу. В. Реттеу, оқу, ойлау. 26.Қандай қасиеттерді Шульман «мұғалімнің үщ көмекшісі» деп атаған? a) Бас, қол, жүрек. b) Кəсіби түсінік, оқытудың тəжірибелік дағдылары, кəсіби тұтастық. 27. Шульманға сəйкес оқытушының «үш көмекшісі» деп нені айтады? a) Кəсіби түсінік, практикалық дағды, кəсіби тұтастық. b) Кəсіби түсінік, практикалық дағды, əлеуметтік жағдай. Оқытуды бағалау деген —. А) Білім алушылар өздерінің оқудың қандай сатысында тұрғанын, қандай бағытта даму керек екендігін анықтау үшін оқушылар мен олардың мұғалімдер і қолданатын мәліметтерді іздеу және түсіндіру үдерісі. В) Оқушылардың не ні білетіндігі және не істей алатындығын анықтау. С) Оқушы қазіргі уақытта не оқып білгенін жинақтау. Тақырыбы: «Мұғалімнің үш көмекшісі» Орындаған Қазіргі білім беру жүйесі бойынша оқушыға қандай талаптар қойылады Жауап Сіздің ойыңызша, заманауи ұстаз қандай болуы керек Жауап Шульманның ұсынған үш көмекшісінің атқаратын қызметтері Жауап Ұстаздың бойында оқушы үлгі аларлықтай қандай негізгі қасиеттер болуы тиіс Жауап. Метатануды анықтайды *А. Ойлау, қатесін танып білу, ойларды реттеу В. Реттеу, оқу, ойлау С. Білу, жазу, қабылдау Д. Нәтижелеу, сезіну, ойлау Е. Тану, көру, оқу 3. Оқушының өзекті даму деңгейі мен үлкендердің басшылығымен, жолдастарымен шешкен міндеттер арқылы анықталатын болжамды деңгей арасындағы қашықтық А. Жақын арадағы даму *В. Метатануды анықтайды Ойлау, қатесін танып-білу, ойларды реттеу «Мұғалімнің үш көмекшісі» ілімінің негізін салушы Оқудың үш стратегияларын атап көрсеткен ғалым. Осы міндетті атқаруда "Шульманның ілімі" бойынша "мұғалімнің үш көмекшісі" деп атаған қасиеттер көмектеседі,олар: "Бас -кәсіби түсінік" "Қол –оқытудың тәжірибелік.






    түбірлес сөздер 3 сынып мысалдар
    итоговая аттестация 11 класс казахстан 2023
    қоршаған ортаның ластануына не себеп
    игорь жорығы туралы жыр жазылған жыл
    ребелсас 14 мг купить

    .
    ==============================================================

    ~~~~~ жанаозен акимат сайт ~~~~~

    ==============================================================
    .
    • 페이스북으로 보내기
    • 트위터로 보내기
    • 구글플러스로 보내기
    • 블로그 보내기
    • 텔레그램 보내기

    댓글목록

    등록된 댓글이 없습니다.

    이전글 다음글