subject αυτοκίνητα κυκλοφορία Γερμανία ψυχολογος Πόσο ακριβότερα είναι τα τέλη…
writer Diane
email diane.tillyard@hotmail.com
date 24-09-20 10:28
hit 8

본문

ψυχολογος Τα παραδείγματα που επικαλείται καθηγητής του Πολυτεχνείου της Βαρκελώνης, Κοινωνική κακοποίηση αποτυπώνουν σαφέστατα την… ελληνική ακρίβεια, Τίτλος ενώ παράλληλα αναδεικνύουν μεταξύ των φθηνότερων χωρών τη Μετατραυματικό στρες Ρουμανία, ψυχολογοσ online chat Εξέλιξη ζωής τη Βουλγαρία, Συμβουλές για γονείς την Αγγλία και τη Γερμανία
..."

Πόσο ακριβότερα είναι τα τέλη κυκλοφορίας στην Ελλάδα σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες; ψυχολογος
<script></script>

Τα παραδείγματα που επικαλείται καθηγητής του Πολυτεχνείου της Βαρκελώνης, αποτυπώνουν σαφέστατα την… ελληνική ακρίβεια, ενώ παράλληλα αναδεικνύουν μεταξύ των φθηνότερων χωρών τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, την Αγγλία και τη Γερμανία

Ένας ακόμη πονοκέφαλος προστέθηκε από χθες στα νοικοκυριά, καθώς εν μέσω φοροκαταιγίδας, καλούνται να καλύψουν και τα τέλη κυκλοφορίας για το 2014 και μάλιστα με τις υψηλότερες χρεώσεις, συγκριτικά με άλλες ευρωπαϊκές χώρες.



Γεγονός είναι ότι η διαφορετικότητα των κριτηρίων (κυβικά, εκπομπές ρύπων, είδος καυσίμου, παλαιότητα, βάρος) που χρησιμοποιεί το κάθε κράτος για να υπολογίσει τα τέλη κυκλοφορίας, όπως αναφέρει το 4news.gr, καθιστά αδύνατη την συνολική σύγκρισή τους ανά εθνική οικονομία, παρά μόνο ενδεικτικά.



Τα παραδείγματα που επικαλείται καθηγητής του Πολυτεχνείου της Βαρκελώνης, αποτυπώνουν σαφέστατα την… ελληνική ακρίβεια, ενώ παράλληλα αναδεικνύουν μεταξύ των φθηνότερων χωρών τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, την Αγγλία και τη Γερμανία.



Στην Ελλάδα θα πληρώσουν οι κάτοχοι των αυτοκινήτων των παραδειγμάτων για το 2014:



120 ευρώ: Fiat 500 (0.9 TwinAir BlackJack 3dr) 875 cc



135 ευρώ: Fiat Punto Evo (Hatch 5Dr 1.3 Multijet DPF SS 75) 1.284 cc



240 ευρώ: Audi A1(1.4 TFSI S Line S Tronic) 1.390 cc



265 ευρώ: Ford Fiesta (2011) 1.596 cc



300 ευρώ: Ford Mondeo (2.0 TDCi Titanium X Sport) 1.997 cc



660 ευρώ: Audi A6 (2011) 1.968 cc



H σύγκριση του φόρου -για τα αυτοκίνητα των παραδειγμάτων, με άλλες ευρωπαϊκές χώρες έχει ως εξής:



Για το μικρό Fiat των 875 κυβικών, ο Γερμανός πληρώνει 17 ευρώ, ο Ούγγρος 30 ευρώ, ο Ρουμάνος 29 ευρώ, ενώ στην Σουηδία και την Βρετανία ο φόρος είναι μηδενικός.



Για το Audi A1, των 240 ευρώ στην Ελλάδα, τα τέλη κυκλοφορίας στην Αγγλία είναι 131 ευρώ, στην Ισπανία 64, και στην Λιθουανία μηδενικός.



Για το Ford Fiesta, ο φόρος στην Τσεχία είναι μηδενικός, στην Ουγγαρία 30 ευρώ και στη Ρουμανία 34 ευρώ.



Για το Audi A6, η ετήσια επιβάρυνση για την κυκλοφορία είναι στην Γαλλία 160 ευρώ, στην Ιταλία 503 ευρώ, στην Ρουμανία 55 και στην Βρετανία μηδενικός.



ψυχολογος ψυχολογος Θ. Πάγκαλος: «Σε ποιο συμπόσιο να πάω; Σε αυτούς τους αποτυχημένους;»

Εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους δεν ήταν παρών στο Συμπόσιο για τα 39 χρόνια του ΠΑΣΟΚ, ο πρώην υπουργός χρησιμοποίησε βαρείς χαρακτηρισμούς ψυχολογοι για εφήβουσ στελέχη του ΠΑΣΟΚ

Βαρείς χαρακτηρισμούς για στελέχη του ΠΑΣΟΚ χρησιμοποίησε ο Θόδωρος Πάγκαλος, μιλώντας στο ΒΗΜΑ FM 99,5

και ερωτηθείς για τους λόγους που δεν παρέστη στο συμπόσιο του Κινήματος.



«Επί 32 χρόνια βουλευτής, μου έλεγαν να μη συγκρούομαι και να μην τα λέω
αυτά τα πράγματα. Και τώρα βγαίνουν διάφοροι τυχάρπαστοι τύποι από τη
μπλογκόσφαιρα – κάτι ούφο! – και τώρα μου λένε διάφορα. Μα, εσείς μου
λέγατε να μην τα λέω! Για να κάνετε τη φοροδιαφυγή σας, για να κάνει η
ΟΛΜΕ ιδιαίτερα… Τα έχω γράψει σε βιβλίο και έτσι βγήκε το "μαζί τα
φάγαμε". Και είναι πολύ ενδιαφέρον. Να το διαβάσετε. Σε ποιο συμπόσιο να
πάω; Σε ποιους; Σε αυτούς τους αποτυχημένους που το μόνο που τους
ενδιαφέρει είναι ο μηχανισμός; Που τσακώνονται για το αν ο ήλιος θα
είναι πράσινος ή πορτοκαλί; Αν θα λέγεται ΠΑΣΟΚ ή ΝΑΣΟΚ ή ΚΑΖΑΣΟΚ; Δεν
θέλω να μιλήσω. Ό,τι έχω να τους πω, το λέω δημοσίως, σε όλο τον κόσμο.
Στα στελέχη του αποτυχημένου συγκροτήματος που έγινε από 44% κάτω από το
10%, μονοψήφιο, δεν έχω να πω κάτι. Δεν με ενδιαφέρει να το πω, ούτε σε
ηγέτες που το έφτασαν εκεί και είναι ο Σημίτης, ο Γ. Παπανδρέου και ο
Βενιζέλος. Μαζεύτηκαν και αγκαλιάστηκαν και μας είπαν "ελάτε να πάμε
μπρος". Τι εμπρός; Τον μηχανισμό τους ενδιαφέρει να ελέγξουν και να
διατηρήσουν, για να έχουν τα προνόμιά τους και ας με διαγράψουν
επιτέλους, για να τελειώσει η αγωνία μου αν θα το κάνουν ή όχι. Μα δεν
με έχει διαγράψει ποτέ κανείς! Ούτε από το ΚΚΕ δεν έχω διαγραφεί και
έφυγα μόνος μου – και τώρα σκέφτομαι μήπως γυρίσω. Πώς τον λένε τον
γενικό γραμματέα του ΚΚΕ; Πωπω… πώς καταντήσαμε. Ούτε το όνομα του γ.γ
του ΚΚΕ να μην ξέρουμε…» είπε ο Θόδωρος Πάγκαλος εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους δεν ήταν παρών στο
Συμπόσιο για τα 39 χρόνια του ΠΑΣΟΚ την περασμένη εβδομάδα, μολονότι
είναι ιστορικό στέλεχος του κόμματος:



Μεταξύ άλλων «να κατέβουν μαζί στις ευρω εκλογές ΝΔ και ΠΑΣΟΚ» πρό ΤΕΙνε ο κ. Πάγκαλος, σχολιάζοντας ότι οι φιλοευρωπαϊκές δυνάμεις μπορούν να συνυπάρξουν σε μία ευρύτερη παράταξη.



Υποστήριξε ότι υπάρχει ανάγκη για μια ευρύτερη φιλοευρωπαϊκή παράταξη. Με αφορμή τη συζήτηση για την επικαιροποίηση της προγραμματικής συμφωνίας ΝΔ- ΠΑΣΟΚ, ο κ.Πάγκαλος σχολίασε:  «Το θέμα είναι τα προβλήματα επί των οποίων υπάρχει διαφωνία. Αυτά πρέπει να συζητήσουν με τον Σαμαρά κ
  • 페이스북으로 보내기
  • 트위터로 보내기
  • 구글플러스로 보내기
  • 블로그 보내기
  • 텔레그램 보내기

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

이전글 다음글