subject басқарудың классикалық мектебі - адамдық қатынастар мектебінің көрнект…
writer Antje Strachan
email antje_strachan@comcast.net
date 24-09-08 04:28
hit 9

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
басқарудың классикалық мектебі - адамдық қатынастар мектебінің көрнекті өкілі [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Адамдық қатынастар мектебінің көрнекті өкілі Ғылыми басқару мектебінің негізгі қағидасы қызметкерлерді ғылыми түрде сұрыптау және баулу,еңбекке мамандандыру,ынталандыру. Мақалада басқару ғылымының пәні мен әдісі, даму тарихы, оңтүстік қазақстан өзен көлдері сәйкес жүйенің реттілігі туралы айқын жазылған. Автор менеджменттің әдістерін, функцияларын, клиника рахат гинеколог отзывы механизмін рационалды пайдалануды, нарықтық жағдайларда қойылған мақсаттарға қол Читать ещёМақалада басқару ғылымының пәні мен әдісі, адам пайда болған эра даму тарихы, сәйкес жүйенің реттілігі туралы айқын жазылған. Автор менеджменттің әдістерін, функцияларын, механизмін рационалды пайдалануды, нарықтық жағдайларда қойылған мақсаттарға қол жеткізуге бағытталған кәсіптік әрекеттің дербес түрі ретінде қарастырды. Мақалада, менеджментті дамытуда, басқаруды дамытуда бірнеше көзқарасты талдау туралы айтылған. Басқарудың теориясы мен практикасы дамуына айтарлықтай үлес қосқан маңызды көзқарас қарастырылған.Қазіргі уақытта төрт басқару мектебін бөліп көрсетуге мүмкіндік беретін төрт маңызды тәсілге, олардың әрқайсысы өзінің ұстанымдары мен көзқарастарына негізделген төрт басқару мектебіне толықтай Скрыть. Басқарудың классикалық мектебінің негізін салушы; А.Файоль; Д.Локк; А.Дистервег Адамдық қатынастар мектебінің көрнекті өкілі; М.Фоллет.
  • Басқарудың классикалық және әкімшілік басқару мектептері осы бағыттағы көрнекті өкілі Файолдің пікірінше, әкімшілік ету жан Адамдық қатынастар мектебі және тәртіптік тәсілі.
  • Басқарудың классикалық мектебі, адамдық қатынастар мектебінің көрнекті өкілі

    Адамгершiлiк қарым-қатынас" мектебiнiң көрнектi өкiлдерi К.Аржелист, Ф.Форцберг, Р.Ликатт, Д.Макгрегор, Р.Блейк, тағы басқалар. Читать ещё"Адамгершiлiк қарым-қатынас" мектебiнiң көрнектi өкiлдерi К.Аржелист, Ф.Форцберг, Р.Ликатт, Д.Макгрегор, Р.Блейк, тағы басқалар. Бұл өкiлдер басқару жүйесiнде де жұмыскерлердiң еңбегiн жетiлдiру. тəсiлдерiн iздестiруге едəуiр көңiл бөлдi. Атап айтқанда, олар ресми емес əлеуметтiк құрылымды өзгертуге ерекше көңiл бөлудi немесе ұйымның формальдi құрылымын қайта құруды ұсынды. Олар классикалық мектеп ұсынған "жоғарыдан төмен қарай,бағыну үйлесiмдiгi" принципiн қатты сынға алып, билiктiк тек қана жоғарыдан төменге қарай жүруiн тиiмдi деп есептемедi. 4.Басқару ғылымы немесе сандық ықпал. Скрыть. Ол әкімшілік басқару мектебінің көрнекті еуропалық ғалымы деп есептелінеді. Классикалық мектептің келесі өкілі Макс Вебер (ж.ж.) болып саналады. Адамгершілік қарым – қатынас мектебі. Читать ещёОл әкімшілік басқару мектебінің көрнекті еуропалық ғалымы деп есептелінеді. А. Фойель өзінің негізгі «Жалпы және өнеркәсіптік әкімшілік» (1916) атты еңбегінде капиталистің әкімшілік қызметке жалпы көзқарасын қарастырып, осының негізінде әкімшілік етудің кейбір қатаң міндектті принциптерін тұжырымдады. Классикалық мектептің келесі өкілі Макс Вебер (ж.ж.) болып саналады. Ол ұйым бірлігіндегі жетекшілік пен құрылым проблемаларын зерттеуге ерекше көңіл бөлді. Адамгершілік қарым – қатынас мектебі. Скрыть. Мақалада басқару ғылымының пәні мен әдісі, даму тарихы, сәйкес жүйенің реттілігі туралы айқын жазылған. Автор менеджменттің әдістерін, функцияларын, механизмін рационалды пайдалануды, нарықтық жағдайларда қойылған мақсаттарға қол Читать ещёМақалада басқару ғылымының пәні мен әдісі, даму тарихы, сәйкес жүйенің реттілігі туралы айқын жазылған. Автор менеджменттің әдістерін, функцияларын, механизмін рационалды пайдалануды, нарықтық жағдайларда қойылған мақсаттарға қол жеткізуге бағытталған кәсіптік әрекеттің дербес түрі ретінде қарастырды. Мақалада, менеджментті дамытуда, басқаруды дамытуда бірнеше көзқарасты талдау туралы айтылған. Басқарудың теориясы мен практикасы дамуына айтарлықтай үлес қосқан маңызды көзқарас қарастырылған.Қазіргі уақытта төрт басқару мектебін бөліп көрсетуге мүмкіндік беретін төрт маңызды тәсілге, олардың әрқайсысы өзінің ұстанымдары мен көзқарастарына негізделген төрт басқару мектебіне толықтай Скрыть.
  • Басқарудың классикалық және әкімшілік басқару мектептері. Адамдық қатынастар мектебінің көрнекті өкілдеріне М.Фоллет, Э.Майо, Д.Макгрегор т.б.
  • Адамдық қатынастар (жылдар) және тәртіптік ғылымдар (1930 жылдан осы уақытқа дейін) мектебі туралы қазақша реферат. Читать ещёАдамдық қатынастар (жылдар) және тәртіптік ғылымдар (1930 жылдан осы уақытқа дейін) мектебі туралы қазақша реферат. Ғылыми басқару және классикалық мектептер психологтар әлі қалыптасу жағдайында болғанда дүниеге келген. XXғ. басында ғалымдар жаңа Фрейдтің санаішілік тұжырымдамасына күмәндана бастады. Психологиямен айналысатыңдар басқарушылықпен сирек айналысты, сол кезде болған адам санасы туралы ілімдер еңбек қызметі мәселелерімен еш байланыста болмады. Скрыть. Кiрiспе. Менеджмент 4. 1.Ғылыми басқару мектебі, 1885 – 1920 5. 2.Басқарудағы классикалық немесе әкімшілік мектеп, Өнеркәсіптің буырқанған презентация, доклад. Адамдық қатынастар (жылдар) және тәртіптік ғылымдар (1930 жылдан осы уақытқа дейін) мектебі туралы қазақша реферат. Читать ещёАдамдық қатынастар (жылдар) және тәртіптік ғылымдар (1930 жылдан осы уақытқа дейін) мектебі туралы қазақша реферат. Ғылыми басқару және классикалық мектептер психологтар әлі қалыптасу жағдайында болғанда дүниеге келген. XXғ. басында ғалымдар жаңа Фрейдтің санаішілік тұжырымдамасына күмәндана бастады. Психологиямен айналысатыңдар басқарушылықпен сирек айналысты, сол кезде болған адам санасы туралы ілімдер еңбек қызметі мәселелерімен еш байланыста болмады. Скрыть. Адамдық қатынастар мектебінің көрнекті өкілдеріне М.Фоллет, Э.Майо, Д.Макгрегор т.б жатқызылады. Адамдық қатынастар мектебінің көрнекті өкілдеріне М.Фоллет, Э.Майо, Д.Макгрегор т.б жатқызылады. Ғылыми түрде басқарудың негізі Фредрик Уинслоу Тейлор тарапынан қаланған. Адамдық қатынастар» мектебінің өкілі Паркер Роллетт34 анықтамасы: «Менеджмент ұйымның мақсатына жетуге және «Фирманы басқарудың теориясы мен тәжірибесі және нарық жағдайындағы. Классикалық немесе әкімшілік мектебінің негізін салушы Файоль Адамдық қатынастар мектебінің көрнекті өкілі.





    ел журнал драгоманова, жгу физкультурный партия съезінің қазақстандық делегаттары ғарышкерлер, шетелдік ғарышкерлер үндеу хат құрылымы, хат құрылымы мен ресімделуі прайс на платы, скупка плат и радиодеталей шашлыкофф астана, шашлыкофф астана ауэзова меню әйтеке би туралы мәлімет, әйтеке би руы қазақстанда индустрияландырудың дамуы, индустрияландыру ұлттық өндіріс жк green алматы, жк эверест алматы
    трофикалық байланыс
    клиника по лечению коленных суставов
    акимат города ерейментау
    диски на газель better отзывы
    студия звукозаписи грэс

    .
    ==============================================================

    ~~~~~ қазақстан республикасының қарулы күштерінің құрылуы ~~~~~

    ==============================================================
    .
    • 페이스북으로 보내기
    • 트위터로 보내기
    • 구글플러스로 보내기
    • 블로그 보내기
    • 텔레그램 보내기

    댓글목록

    등록된 댓글이 없습니다.

    이전글 다음글