subject ταξί κυκλοφορία κινητήρας Σχολη Χορου Θεσσαλονικη Δοκιμάζουμε το Fiat …
writer Grace
email gracezinn@orange.fr
date 24-09-05 16:47
hit 3

본문

Σχολη Χορου Θεσσαλονικη: Σχολη Χορου Θεσσαλονικη: Σχολη Χορου Θεσσαλονικη: Σχολη Χορου Θεσσαλονικη: Σχολη Σχολη Χορου Θεσσαλονικη: Η Δύναμη του Σύγχρονου Χορού Χορου Θεσσαλονικη: Σχολη Χορου Θεσσαλονικη Ο Χορός ως Μέσο Αυτοέκφρασης Η Ιστορία του Μπαλέτου Η Δύναμη του Σύγχρονου Χορού Η Ιστορία του Μπαλέτου Η Δύναμη του Σύγχρονου Χορού Η Δύναμη του Σύγχρονου Χορού Σχολη Χορου Θεσσαλονικη Πώς ορίζεται στις μέρες μας το πετυχημένο σουπερμίνι;..."

Δοκιμάζουμε το Fiat Punto 1.3 Diesel Σχολη Χορου Θεσσαλονικη: Η Ιστορία του Μπαλέτου Χορου Θεσσαλονικη
<script></script>

Πώς ορίζεται στις μέρες μας το πετυχημένο σουπερμίνι;

Μήπως είναι αυτό που προσφέρει πολλά σε χαμηλή τιμή; Αυτό που έχει πλούσιους χώρους ή μικρή κατανάλωση; Η απάντηση είναι μία: αυτό που συνδυάζει όλα τα παραπάνω. Επειδή όμως στη ζωή μας δεν υπάρχει το ιδανικό και το τέλειο, θα αρκεστούμε στο να ζυγίσουμε τα «υπέρ» και τα «κατά». Το ίδιο πράττουμε και με την πετρελαιοκίνητη έκδοση του Punto.



Την ώρα που οι ανταγωνιστές της Fiat ανανεώνουν διαρκώς τα μοντέλα τους για να τα διατηρήσουν… φρέσκα στα μάτια των καταναλωτών, στο Τορίνο δείχνουν να αμελούν το συγκεκριμένο τομέα. Πέρα από ελάχιστες αλλαγές σε σχεδίαση – υλικά (και πιο πολλές στο όνομά του), το Punto παραμένει ίδιο εδώ και αρκετά χρόνια. Πολλοί υποστηρίζουν ότι οι κινητήρες diesel δεν έχουν νόημα σε ένα αυτοκίνητο πόλης. Θα συμφωνήσουμε για όσους κινούνται αποκλειστικά μέσα στην πόλη. Επειδή όμως στη χώρα μας τα σουπερμίνι τείνουν να γίνουν τα «απόλυτα οικογενειακά αυτοκίνητα», μήπως να το ξανασκεφτούμε;



Το Punto της δοκιμής μας έφερε λοιπόν τον diesel Multijet 1,3 lt. Στη συγκεκριμένη έκδοση αποδίδει 85 ίππους και 20,4 χλγμ. ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Η Fiat ανακοινώνει μέση κατανάλωση μόλις 3,5 λίτρα ανά 100 χλμ., επίδοση που αντιστοιχεί σε 90 γρ. διοξειδίου του άνθρακα ανά χλμ. Πέρα λοιπόν από τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, προσπαθήσαμε να διαπιστώσουμε πόσο οικονομικό είναι σε κατανάλωση.



Διανύσαμε μαζί του εκατοντάδες km σε αυτο κινητόδρομο και επαρχιακό οδικό δίκτυο. Η ένδειξη της μέσης κατανάλωσης στο ταξίδι διατηρήθηκε χωρίς πολύ κόπο στα επίπεδα των 4,5 lt/100 km, επίδοση κάτι παραπάνω από αξιοπρόσεκτη. Σε αυτό συμβάλλουν οι μακριές σχέσεις στο 5τά κινητήρακινητήρας ακούγεται μόνο στο ρελαντί, όχι όταν λειτουργεί σε υψηλές στροφές, ενώ και οι θόρυβοι που περνούν στο εσωτερικό σε μεγάλες ταχύτητες είναι μόνο αεροδυναμικοί.



Fiat_punto_ Multijet_test_drive2.jpg">



Το τιμόνι έχει σωστό βάρος όταν απενεργοποιηθεί η λειτουργία City για κίνηση σε αστικό περιβάλλον. Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι αρκετά μαλακή, με αποτέλεσμα το Punto να προσφέρει άνεση στις λακκούβες των πόλεων και στο ταξίδι, όμως ταυτόχρονα να εμφανίζει κλίσεις στις στροφές. Μην παρασυρόμαστε όμως: η συγκεκριμένη έκδοση του μοντέλου της Fiat εστιάζει στη χαμηλή κατανάλωση και την άνεση, όχι σε sport συμπεριφορά.



Η τιμή του Punto 1.3 Multijet δεν μπορεί να χαρακτηριστεί «ευκαιρία», καθώς στο επίπεδο εξοπλισμού Easy κοστίζει 15.300 ευρώ (χωρίς το όφελος της απόσυρσης). Η τιμή φαίνεται υψηλή, όμως το όφελος από τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας αποδεικνύεται σημαντικό σε βάθος χρόνου. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει 6 αερόσακους, ESP, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα, κλιματισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, ραδιο-CD με MP3 και χειριστήρια στο τιμόνι, υπολογιστή ταξιδίου.



Οι επιλογές στα αυτοκίνητα της κατηγορίας Β είναι αναμφισβήτητα στις μέρες μας πάρα πολλές. Όμως η συνολική οδική συμπεριφορά του Punto, οι ικανοποιητικοί χώροι του, η οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου είναι κριτήρια για όσους αναζητούν νέο μικρό αυτοκίνητο.



ΤΕΧΝΙΚΑ
  • 페이스북으로 보내기
  • 트위터로 보내기
  • 구글플러스로 보내기
  • 블로그 보내기
  • 텔레그램 보내기

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

이전글 다음글