subject маркетингтік зерттеу әдістері - маркетингтік зерттеу жүйесі
writer Rebekah
email rebekahchisholm@yahoo.com
date 24-06-25 18:25
hit 16

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
маркетингтік зерттеу әдістері - маркетингтік зерттеу жүйесі [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Маркетингілік ақпаратты талдау жүйесі. Маркетингілік деректерді талдаудың жетілдірілген әдістер жиынтығы әрбір маркетингілік ақпаратты талдау жүйесінің негізін. 2 Тақырып Маркетингтік зерттеулер. Маркетингтік ақпарат жүйесі – бұл маркетинг саласында шешімдер қабылдау үрдісінде қолданылатын ақпаратты жүйелі. PowerPoint Presentation. Дәрістің мақсаты: маркетингтік зерттеулердің табиғатын, әдістері мен құралдарын, маркетингтік мәселелер бойынша зерттеу жүргізудің кезеңдерін оқып үйрену. Түйінді ұғымдар. Маркетингтік зерттеулердің мазмұны мен әдістері ашып көрсетілген. Тауарлар мен қызмет көрсетулер, тұтынушылар, бәсекелестер, баға белгілеу, тауарларды жылжыту. Маркетингтік зерттеулердің мақсаты маркетингтік шешімдер қабылдау және соған байланысты белгісіздік деңгейін төмендету үшін ақпараттық-талдау базасын жасаумен негізделеді. Маркетингтік зерттеулердің екінші кезеңі — маркетингтік зерттеулер жоспарын әзірлеу. Бұл зерттеу сметасын анықтау, мәліметтер көздерін айқындау, оларды жинау және талдау әдістерін. 2 Тақырып Маркетингтік зерттеулер. Маркетингтік ақпарат жүйесі бұл маркетинг саласында шешімдер қабылдау үрдісінде қолданылатын ақпаратты жүйелі, жоспарлы жинақтаудың, талдаудың, және таратудың әдістерінің. Маркетингтік зерттеу және оны ұйымдастыру жолдары 1.1 Маркетингтік зерттеулердің мәні 1.2 Маркетингтік зерттеулердің процесі және оны ұйымдастыру 2. Маркетингтік зерттеулердің әдістері 2.1. Әдістері мен тәсілдері жүйесін біріктіретін бұл жүйе маркетинг Маркетингтік зерттеулердің түрлері: Сандық Г) маркетингтік ақпаратты зерттеу жүйесі. Д. Маркетингтік ақпараттар және маркетингтік зерттеулер жүйесі; маркетинг жүйесі. Маркетинг жоспарын Зерттеу әдістері: жауап алу, бақылау, тәжірибе, еліктеу. Маркетингтік зерттеуді жинау әдістері:бөлмелік (кабинеттік), далалық, сапалық, сандық. 2. Дәріс мақсаты: Студенттерде маркетингтік зерттеулерді жүргізу. Маркетингтік зерттеу жүйесі – бұл фирманың алдында тұрған маркетингтік жағдайды шешу үшін қажетті ақпараттарды жинау, жүйесі. 1 маркетингтік зерттеулер жүйесі және оның негізгі элементтері: мақсаттары, объектілері, субъектілері, зерттеу тұжырымдамасы, әдістері, Жұмыс құралдары.
  • Маркетигтик зерттеулер. Маркетингтік зерттеулер. Маркетингтік зерттеулердің принциптері. Маркетингтік зерттеу мен нарықты талдау. 9 тақырып. Маркетингтік.
  • Маркетингтік ақпарат жүйесі түсінігі. Маркетингтік ақпарат жүйесінің құрамдастары. оның ролі мен қажеттілігі. Маркетинг зерттеу жүргізу принциптері. Маркетинг зерттеу мақсаттары.
  • Дәрістің мақсаты: маркетингтік зерттеулердің табиғатын, әдістері мен құралдарын, маркетингтік мәселелер бойынша зерттеу жүргізудің кезеңдерін оқып үйрену. Маркетингтік зерттеулердің әдістері оны жүргізу мен ақпарат алу техникасы бойынша сандық және сапалық болып бөлінеді. Сандық әдістер деп.






    мәңгілік ел туралы эссе шыгарма казакша сочинение на
    әріпті жазуға үйрету тәртібі
    абайдың 45 қара сөзінің мағынасы
    менің сүйікті маусымым эссе
    жылқы ер қанаты эссе

    .
    ==============================================================

    ~~~~~ тұтынушылар деген не жаратылыстану ~~~~~

    ==============================================================
    .
    • 페이스북으로 보내기
    • 트위터로 보내기
    • 구글플러스로 보내기
    • 블로그 보내기
    • 텔레그램 보내기

    댓글목록

    등록된 댓글이 없습니다.

    이전글 다음글