subject YouTube Twitter κινητό Digital Marketing Βίντεο με την εύκαμπτη μπατα…
writer Erna
email erna_rosenberger@ymail.com
date 24-08-28 20:05
hit 3

본문

Digital Marketing Η LG αποκάλυψε την πρώτη εύκαμπτη μπαταρία στον κόσμο, Κατασκευή ιστοσελίδων την οποία και Digital Marketing τοποθέτησε στο εύκαμπτο «έξυπνο» κινητό τηλέφωνο......

Βίντεο με την εύκαμπτη μπαταρία της LG Digital Marketing Αποκαλύψεις για το LG G Flex




Η LG αποκάλυψε την πρώτη εύκαμπτη μπαταρία στον κόσμο, Ποιος είναι ο SEO marketing στόχος της ιστοσε κινητόκινητό τηλέφωνο των φωτογραφιών.



Το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας Κατασκευή ιστοσελίδων LG Chem υπόσχεται ακόμα πιο εύκαμπτες και λεπτότερες μπαταρίες στο μέλλον προκειμένου να χρησιμοποιηθούν στα κινητά τηλέφωνα που βλέπαμε σε concept βίντεο.



Δείτε το hands-on βίντεο που κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο για το LG G Flex…






twitter-tweet">

Wtwittertwitter.com/sepic. twittertwitter.com/yBtwittertwitter.com/visitken/statuses/401140510062284800">November 15, 2013


<script>twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>



Digital marketing Digital marketing Θύμα κλοπής η Ανδριάνα Μπάμπαλη

Της έκλεψαν το αυτοκίνητο έξω από το σπίτι της

Μια δυσάρεστη έκπληξη περίμενε αυτές τις μέρες την Ανδριάνα Μπάμπαλη που της έκλεψαν το αυτοκίνητό της έξω από το σπίτι της!

 

 Η τραγουδίστρια ενημέρωσε τους διαδικτυακούς φίλους της για το περιστατικό και ανέβασε μια φωτογραφία του αυτοκινήτου ζητώντας όποιος γνωρίζει κάτι να την ενημερώσει.

 

Συγκεκριμένα, έγραψε στο twitter της: «ΕΚΛΑΠΗ: Ασημί Suzuki Swift Sport, IHZ5845 μπροστά από την πόρτα μου (Αγ. Παρασκευή) σήμερα το πρωί!», ενώ το πρωί της Δευτέρας ανέβασε ξανά μια φωτογραφία του αυτοκινήτου της, οργανώνοντας έτσι μια μικρή εκστρατεία στα social media, ώστε να το βρει, σε περίπτωση που κάποιος το έχει δει.Ένα ξενοδοχείο φτιαγμένο για το... Instagram!

Όταν τα social media επηρεάζουν ακόμα και τις ξενοδοχειακές μονάδες

Ένα νέο ξενοδοχείο εμπνευσμένο από φωτογραφίες που υπάρχουν στο Instasgram άνοιξε τις πόρτες του.

 

Το μοναδικό boutique ξενοδοχείο 1888 στο Σίδνεϋ της Αυστραλίας έχει σχεδιαστεί έχοντας τους χρήστες του Instagram στο μυαλό, δηλαδή κάθε γωνία, κάθε λεπτομέρεια και κάθε στοιχείο του ξενοδοχείου έχει γίνει έτσι ώστε να θέλει ο επισκέπτης να το φωτογραφήσει και να το ανεβάσει στη συνέχεια στο λογαριασμό του στο Instagram.





 

Το ξενοδοχείο, που «σε κάθε επίπεδό του έχει και μία διαφορετική άποψη», ενθαρρύνει τους επισκέπτες να βγάζουν φωτογραφίες τα έπιπλα, τα δωμάτια και τους λοιπούς χώρους και να τις δημοσιεύουν στο Instagram.

 

Και όσοι βγάλουν τις καλύτερες φωτογραφίες έχουν και δώρο: μια δωρεάν διανυκτέρευση στο 1888!





 

 

Ο χώρος είναι πολύ εντυπωσιακός. Μια γι γάντια ψηφιακή κορνίζα κρέμεται στο χώρο υποδοχής με μια περιστρεφόμενη ψηφιακή τοιχογραφία των φωτογραφιών του Instagram και ένα χώρο για να βγάζει ο επισκέπτης μία selfie φωτογραφία (φωτογραφία του εαυτού του δηλαδή), την ώρα που κάνει check in - οι καλύτερες εμφανίζονται στους τοίχους του ξενοδοχείου για να τις… θαυμάσουν και οι άλλοι!





 

 

Το πενταόροφο ξενοδοχείο, που πήρε το όνομά του (1888) προς τιμήν του έτους που η Kodak έβγαλε την πρώτη της φωτογραφική μηχανή, είναι διακοσμημένο με φωτογραφίες των επισκεπτών του από το Instagram, που σημαίνει ότι όσοι βγάλουν μια καλή φωτογραφία αφήνουν για πάντα το δικό τους στίγμα στο χώρο!





 

 

Τα δωμάτια ξεκινούν από 89 140 ευρώ το βράδυ, αν και για όσους έχουν πάνω από 10.000 followers στο Instagram η διανυκτέρευση είναι δωρεάν!

 

Υπάρχει δωρεάν Wi-Fi, ενώ κάθε δωμάτιο διαθέ ΤΕΙ και ένα iPad που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο επισκέπτης.

 





 

Οι επισκέπτες έχουν επίσης την ευκαιρία να κερδίσουν μια επιπλέον δωρεάν διαμονή μέσω των μηνιαίων διαγωνισμών φωτογραφίας του ξενοδοχείου: έχεις την καλύτερη φωτογραφία; Μένεις άλλο ένα βράδυ δωρεάν!





 

 

Ο Paul Fischman, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ξενοδοχείων 8Hotels, είπε στο Mashable ότι το ξενοδοχείο θέλει να εξυπηρετεί και να ικανοποιεί τον σύγχρονο ταξιδιώτη.

 

Η πάλαια ποτέ αποθήκη μαλλιού έχε πλέον γίνει ένα υπερπολυτελές ξενοδοχείο αξίας 19.000.000 λιρών. Διαθέ ΤΕΙ 90 δωμάτια, συμπεριλαμβανομένου ενός ρετιρέ στον τελευταίο όροφο με θέα στην πόλη.





 



Ο Paul Fischmann είπε κλείνοντας: «Το 1888 διαθέ ΤΕΙ μια τόσο σύγχρονη αισθητική που νομίζαμε ότι νομίζουμε ότι καλύπτουμε και με το παραπάνω κάθε ταξιδιώτη που θέλει να πάρει μαζί του τις… αναμνήσεις από τη διαμονή του, χρησιμοποιώντας το smartphone του, αλλά και να μοιραστεί την εμπειρία του με τους φίλους του» .





 





 





 


Digital Marketing
source: http://www.newsbeast.gr/technology/arthro/610263/video-me-tin-eukabti-bataria-tis-lg/




Digital Marketing…
  • 페이스북으로 보내기
  • 트위터로 보내기
  • 구글플러스로 보내기
  • 블로그 보내기
  • 텔레그램 보내기

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

이전글 다음글